Există câteva probleme care vă pot face să credeți că aparatul dvs. de gheață Samsung este stricat. În acest articol, discutăm despre aceste probleme și despre cum să le rezolvăm.
Mașină de gheață Samsung spartă – Soluție rapidă
În cele ce urmează sunt posibilele probleme pe care le poate avea un aparat de gheață Samsung care îl face să pară stricat și cum să le remediezi:
Samsung Ice Maker nu face gheață
Procedați după cum urmează dacă aparatul de gheață Samsung nu produce gheață:
1. Asigurați-vă că aparatul de gheață este pornit
Verificați pictograma Ice off pentru a vedea dacă este aprinsă. Dacă este aprinsă, înseamnă că aparatul este oprit și nu poate produce gheață. Acest lucru va face să pară că nu funcționează.
Pentru a schimba starea aprinsă a pictogramei, citiți instrucțiunile din manualul de utilizare pentru frigiderul Samsung pe care îl dețineți.
De asemenea, dacă frigiderul dvs. are o pictogramă Ice On, asigurați-vă că aceasta este aprinsă, astfel încât mașina de gheață să poată produce gheață. De obicei, modelele de frigidere cu congelator superior au această pictogramă.
2. Asigurați-vă că presiunea apei este suficientă
Pentru a determina dacă presiunea apei din dozator este suficientă, încercați să distribuiți apă ¾ dintr-un pahar de apă în 10 secunde. Viteza cu care se întâmplă acest lucru vă permite să știți dacă presiunea este suficientă.
Dacă distribuitorul nu poate umple ¾ dintr-un pahar cu apă în 10 secunde, încercați să reglați presiunea. Chemați un instalator pentru a vă ajuta să remediați această problemă.
De asemenea, puteți verifica filtrul de apă pentru a vedea dacă este în stare de funcționare corectă. Scoateți-l și verificați dacă capul este deteriorat. De asemenea, verificați să vă asigurați că este tipul de filtru potrivit pentru un frigider Samsung.
În plus, dacă filtrul nu a fost schimbat în ultimele 6 luni sau nu a fost schimbat niciodată, înlocuiți-l cât mai curând posibil. Un filtru de apă vechi este înfundat și nu poate funcționa corect.
Prin urmare, acesta este capabil să împiedice apa să curgă către aparatul de gheață. În consecință, aparatul de gheață nu va avea apă cu care să facă gheață.
În cele din urmă, dacă nu iese deloc apă din dozator, verificați conexiunea conductei de apă. Dacă frigiderul are două conducte de apă, verificați dacă acestea sunt conectate în cruce. Acest lucru este valabil în special pentru modelele de frigidere RS27T și RS22T, care au linii de apă diferite pentru apă și gheață.
3. Asigurați-vă că găleata de gheață este așezată corect
Scoateți găleata cu gheață din frigider și goliți-o dacă este gheață în ea. Apoi, reintroduceți-o, asigurându-vă că se fixează la locul ei.
Acest lucru se datorează faptului că, dacă găleata nu este așezată corect, aparatul de gheață o poate detecta ca nefiind prezentă. Astfel, este posibil să nu producă gheață.
4. Resetați aparatul de gheață
Atunci când toate celelalte metode de reparare eșuează, resetarea aparatului de gheață poate funcționa. Pentru a face acest lucru, apăsați butonul de testare sau de resetare de pe aparat. Locația butonului variază în funcție de modelul de frigider Samsung.
Țineți apăsat butonul până când aparatul de gheață sună, ceea ce înseamnă de obicei aproximativ 10 secunde. Sunetul înseamnă că aparatul a intrat în modul de testare.
Dacă aparatul de gheață este în stare bună de funcționare, gheața ar trebui să se descarce în găleata de gheață în timpul ciclului de testare. Așadar, dacă gheața nu cade și apa nu intră în aparatul de gheață, este probabil ca acesta să fie defect.
După test, ar trebui să se audă un al doilea semnal sonor, care indică faptul că testul a fost efectuat cu succes și că aparatul de gheață funcționează bine.
Dar dacă nu se aude niciun sunet, deconectați frigiderul de la curent, așteptați aproximativ două minute și conectați-l din nou. Apoi, resetați-l din nou prin apăsarea butonului de testare. Dacă tot nu există un al doilea semnal sonor, este posibil ca aparatul de gheață să fie deteriorat și trebuie înlocuit.
Cumpărați o piesă nouă pentru înlocuire sau contactați centrul de service Samsung pentru a raporta problema și a solicita service.
Notă: Lăsați să treacă 24 de ore după resetarea aparatului de gheață înainte de a stabili dacă acesta funcționează bine. Acesta este timpul necesar pentru ca aparatul să își reia funcționarea normală.
Samsung Ice Maker nu face suficientă gheață
Procedați după cum urmează dacă aparatul de gheață Samsung nu produce suficientă gheață:
1. Distribuiți gheața
Asigurați-vă că distribuiți gheața din găleată odată ce aceasta este plină. Acest lucru va face posibil ca mașina de făcut gheață să producă mai multă gheață.
De asemenea, dacă găleata de gheață nu este încă plină, mașina de gheață nu mai produce gheață, deplasați gheața înainte în găleată. Făcând acest lucru creați spațiu în partea din spate a găleții, astfel încât mașina de gheață să poată face și să arunce gheața. În caz contrar, mașina va citi că nu este nevoie de mai multă gheață.
2. Verificați presiunea apei
Pentru a verifica presiunea apei, vedeți dacă puteți distribui apă la ¾ dintr-un pahar. Dacă se întâmplă acest lucru, presiunea este suficientă. Dar dacă nu, verificați filtrul de apă. Acest lucru este valabil mai ales dacă nu l-ați înlocuit niciodată sau dacă nu l-ați înlocuit în ultimele 6 luni.
Scoateți filtrul de apă din frigider și distribuiți din nou apă. Dacă puteți distribui în 10 secunde, înlocuiți filtrul.
Dacă presiunea apei este mai mică de 20psi, supapa de admisie a apei nu se va putea deschide pentru a permite apei să curgă în aparatul de gheață. Ca urmare, nu va exista apă pentru ca mașina de gheață să producă gheață.
Dacă frigiderul dvs. nu are dozator, atunci puneți apă direct din conducta de apă. Opriți alimentarea cu apă și deconectați conducta. Apoi, scurgeți apa din conductă după ce ați pornit din nou apa.
Viteza cu care apa umple paharul vă spune dacă presiunea este corectă. Așadar, înlocuiți filtrul dacă presiunea este scăzută.
Cu toate acestea, dacă filtrul de apă este suficient, cereți unui instalator să ajusteze presiunea la nivelul potrivit.
3. Asigurați nivelul frigiderului
În cazul în care frigiderul Samsung nu este la nivel, poate cauza unele probleme, inclusiv nefuncționarea aparatului de gheață. Acest lucru poate face ca aparatul să pară stricat.
Prin urmare, nivelați corect frigiderul. Dacă nu sunteți sigur cum să faceți corect acest lucru, consultați manualul de utilizare al unității sau contactați Samsung pentru asistență.
4. Închideți ușile
Ușile închise asigură o producție mai bună de gheață. Cu alte cuvinte, aparatul de gheață funcționează în mod optim cu ușile închise. Acest lucru se datorează faptului că temperatura din unitate se maximizează atunci când nu există nicio scăpare de aer rece sau intrare de aer cald.
Să știi când să înlocuiești aparatul de gheață
Dacă ați depanat mașina de gheață Samsung și ați resetat-o, dar nu funcționează, este posibil să fie timpul să o înlocuiți.
Cu toate acestea, înainte de a face acest lucru, cereți unui tehnician calificat în domeniul frigiderelor să se uite la el pentru a determina ce este în neregulă. Apoi, veți ști dacă este necesară o înlocuire.
Este important de reținut aici că verificările regulate de întreținere a aparatului de gheață vor evita ca acesta să se strice. Acest lucru se datorează faptului că veți putea depista defecțiunile și erorile înainte ca acestea să producă daune ireparabile.
Recapitulare
Un aparat de gheață Samsung care este stricat poate face puțină gheață. Dar, de cele mai multe ori, nu va face deloc gheață. Și, din moment ce aparatele de gheață pot fi cu greu reparate, o înlocuire este cea mai bună cale de urmat.
Verificați diferitele părți ale aparatului de gheață pentru a vedea dacă vreo piesă individuală este defectă. Acest lucru ar putea face ca aparatul de gheață să pară stricat. Dacă piesa poate fi înlocuită, este mai bine decât să trebuiască să cumpărați întregul ansamblu.