Dacă vă dați seama că mașina de gheață Samsung produce foarte puțină gheață, remedierea este ușoară. Aici, discutăm problema și cum să o remediați rapid și ușor.
Samsung Ice Maker face foarte puțină gheață – Soluție rapidă
Dacă aparatul dvs. de gheață Samsung face doar un singur lot de gheață sau doar câteva cuburi de gheață, încercați oricare dintre următoarele:
1. Reduceți temperatura
Dacă frigiderul dvs. are o interfață digitală pentru setarea temperaturii, apăsați tasta Freezer (-) până când setarea trece de la locul în care se află în prezent la un loc mai jos în intervalul de setare.
De exemplu, dacă era la 0 grade, duceți-l la -2. Apoi, lăsați-i aparatului timp să se adapteze la noua setare înainte de a stabili dacă aceasta rezolvă problema aparatului de gheață care produce puțină gheață.
Un lucru atât de simplu ar putea fi motivul pentru care mașina de gheață nu poate produce atât de multă gheață pe cât ar trebui.
2. Activați funcția de înghețare a energiei
Nu toate frigiderele Samsung au funcția Power Freeze. Dar dacă modelul dvs. o are, activați-o apăsând tasta Freezer și menținând-o apăsată timp de aproximativ 3 secunde.
Activarea acestei funcții mărește capacitatea aparatului de gheață de a produce gheață. Când funcția este activată, aparatului de gheață îi ia 55 de minute pentru a face un lot de gheață, în loc de 90 de minute, cât durează de obicei.
Acest lucru se datorează faptului că ventilatorul din congelator, împreună cu compresorul, va funcționa timp de 10 ore fără oprire. Ca urmare, temperatura din congelator va scădea la cel mai mic nivel, chiar mai mic decât punctul de setare. Iar dacă este nevoie de mai puțin de 10 ore pentru ca găleata de gheață să se umple cu gheață, funcția se va opri automat.
3. Inspectați supapa de apă
Aruncați o privire la supapă, care se află de obicei acolo unde se află conducta de apă, în partea din spate a unității, pentru a vedea dacă este deschisă complet. Dacă nu este, încercați să o deschideți manual. Dar este, de asemenea, un indiciu al unei probleme cu supapa.
În cazul în care supapa nu se deschide automat și complet atunci când trebuie, este posibil să trebuiască să o înlocuiți cu una compatibilă cu modelul de frigider.
Dacă supapa nu este complet deschisă, apa nu va putea să curgă liber în mașina de gheață pentru a umple forma de gheață. În consecință, aparatul de gheață va produce puțină gheață sau deloc din cauza lipsei de apă.
4. Verificați filtrul de apă
Dacă nu ați schimbat niciodată filtrul de apă din frigider, este timpul să îl schimbați. Iar dacă nu l-ați înlocuit în ultimele șase luni, este cazul să fie înlocuit.
În plus, în cazul în care filtrul este deteriorat la inspecție, cel mai bun pas este înlocuirea acestuia. Acest lucru se datorează faptului că filtrele de apă nu pot fi reparate.
Un filtru de apă deteriorat sau vechi reduce fluxul rapid de apă către aparatul de gheață. Atunci când ar trebui să existe suficientă apă în aparat, veți constata că nu există suficientă gheață dacă filtrul de apă împiedică fluxul de apă.
În funcție de modelul de frigider Samsung pe care îl dețineți, pașii de urmat pentru a schimba filtrul vor varia. Prin urmare, consultați manualul de utilizare al aparatului pentru a vedea instrucțiunile privind modul de schimbare a dumneavoastră.
Uneori, resetarea aparatului de gheață rezolvă problema. Deci, îl puteți reseta folosind butonul de testare sau de resetare. Lăsați-l să ruleze ciclul complet, dați-i timp să se răcească și să facă gheață și vedeți dacă de data aceasta este suficientă.
Notă importantă
Fiecare frigider Samsung cu un aparat de gheață ar trebui să poată produce 120 de cuburi de gheață pe zi. Așadar, dacă al tău dă acest număr pe zi, înseamnă că funcționează bine.
În plus, dacă frigiderul este nou, acesta are nevoie de timp pentru a se răci suficient de mult pentru a produce cantitatea potrivită de gheață.
Prin urmare, lăsați-l până la 12 ore să se răcească bine. Apoi, aruncați primele 3 loturi de gheață pe care le produce. Acestea nu vor fi suficient de curate pentru consum. De altfel, este un proces de curățare pentru a vă asigura că cele pe care le consumați sunt făcute din apă foarte curată.
Ulterior, puteți folosi gheața.
Cu toate acestea, dacă urmați toți pașii de mai sus și totuși aparatul de gheață Samsung continuă să producă puțină gheață, contactați Centrul de asistență Samsung pentru a raporta problema și a solicita service.
În caz contrar, discutați cu oricare dintre tehnicienii noștri calificați de frigidere. Aceștia sunt disponibili pentru a vă ajuta cu orice problemă de frigider pe care o puteți avea.