Probleme cu un aparat de gheață Samsung [Cum se repară]

Puteți găsi diferite probleme cu un aparat de gheață Samsung, cum ar fi lipsa producției de gheață sau cuburi de gheață de formă slabă. Prin urmare, discutăm în acest articol despre cum să rezolvăm aceste probleme.

Probleme cu un aparat de gheață pentru frigider Samsung – Soluții

Mai jos sunt prezentate problemele pe care le poate avea un aparat de gheață pentru frigiderul Samsung, indiferent de modelul de frigider, și ce trebuie să faci pentru a le rezolva:

Nu există gheață de la Samsung Ice Maker

Iată ce trebuie să verificați dacă un aparat de gheață Samsung nu produce gheață:

1. Este gheață în găleata cu gheață?

Deschideți găleata de gheață sau scoateți-o pentru a vedea dacă există gheață în interiorul ei. Acest lucru vă va spune dacă aparatul de gheață chiar funcționează.

Pentru a scoate găleata de gheață, apucați-o și ridicați-o puțin, trăgând-o în timp ce faceți acest lucru. Totuși, acest lucru depinde de tipul de aparat de gheață pe care îl aveți. Consultați manualul frigiderului dvs. pentru a determina cum să scoateți găleata de gheață.

Dacă este gheață în el, înseamnă că aparatul de gheață funcționează în continuare, doar că distribuitorul nu distribuie gheață.

Dar dacă nu există gheață în găleată, verificați alte câteva lucruri pentru a vă asigura că mașina de gheață funcționează în mod optim.

2. Este pornit aparatul de gheață?

Aruncați o privire la panoul de control al frigiderului. Veți vedea o pictogramă etichetată Ice Off (Gheață oprită). dacă frigiderul dvs. este de tip congelator superior, veți vedea Ice On (Gheață pornită).

Dacă vedeți Ice off (Gheață oprită), asigurați-vă că nu este aprins; dacă este aprins, mașina de gheață este oprită și nu va produce gheață. Citiți instrucțiunile din manualul de utilizare pentru a ști cum să schimbați starea aprinsă a pictogramei.

Cu toate acestea, dacă vedeți Ice on (Gheață pornită) și nu este aprins, urmați instrucțiunile din manualul de utilizare pentru a schimba starea acestuia în aprinsă, astfel încât aparatul de gheață să poată funcționa.

3. Este presiunea apei suficientă?

Încercați să distribuiți apă într-un pahar timp de aproximativ 10 secunde. Dacă presiunea este corectă, veți obține până la ¾ din pahar în acest timp.

Dar dacă frigiderul dvs. nu este prevăzut cu un dozator, luați apă direct din conducta de apă.

Dacă nu reușiți să obțineți această cantitate de apă în 10 secunde, înseamnă că presiunea este prea mică. Unul dintre motivele pentru care se întâmplă acest lucru se datorează unui filtru de apă care este înfundat.

Prin urmare, înlocuiți filtrul de apă, mai ales dacă nu l-ați schimbat niciodată. Urmați pașii din manualul de utilizare pentru înlocuirea unui filtru de apă.

Dacă acest lucru rezolvă problema presiunii, știți că filtrul a fost cauza. Dar dacă presiunea rămâne neschimbată, trebuie să o măriți la sursa de apă. Contactați un instalator calificat pentru a remedia acest lucru pentru dumneavoastră.

4. Ați resetat aparatul de gheață?

Pentru a reseta aparatul, găsiți butonul de testare sau de resetare pe corpul aparatului de gheață. Apăsați-l și mențineți-l apăsat timp de aproximativ 10 secunde sau până când se aude un clopoțel.

Sunetul semnalizează începerea testului. Acest test are rolul de a verifica dacă aparatul de gheață este în stare bună de funcționare. După 6 minute, testul se va încheia și se va auzi un al doilea semnal sonor. Acest al doilea semnalizează că mașina de gheață funcționează bine.

În acest fel, se resetează aparatul.

Lăsați aparatul de gheață aproximativ 24 de ore pentru ca acesta să revină la funcționarea normală. În acest interval de timp, acesta va produce gheață, dar nu așa cum ar trebui. După 24 de ore, vă veți putea da seama dacă mașina funcționează pe deplin.

Este important să distribuiți gheața astfel încât găleata de gheață să nu se umple. Acest lucru se datorează faptului că aparatul de gheață nu va produce mai multă gheață dacă găleata este plină sau dacă gheața se adună prea mult.

Notă: Dacă al doilea semnal sonor nu sună după test, scoateți unitatea din priză, așteptați aproximativ 2 minute și conectați-o din nou. Apoi, apăsați butonul de testare pentru a rula din nou ciclul. Dacă în continuare nu se aude niciun semnal sonor, raportați problema la Samsung cât mai curând posibil.

Nu este suficientă gheață de la Samsung Ice Maker

Iată ce trebuie să verificați dacă un aparat de gheață Samsung nu produce suficientă gheață:

1. Este gheață în găleata cu gheață?

Scoateți găleata de gheață pentru a vedea dacă în ea este depozitată gheață. Dacă există, turnați-o și reintroduceți găleata. După aceasta, asigurați-vă că distribuiți gheața în mod regulat, astfel încât găleata să nu se umple.

Când este prea multă gheață în găleată, aparatul de gheață detectează acest lucru și nu mai produce gheață până când nu goliți găleata. Același lucru este valabil și atunci când gheața se adună prea mult în găleată, chiar dacă aceasta nu este plină.

În cazul în care găleata nu este plină și nu sunteți gata să folosiți gheața, puteți muta gheața înainte în găleată. Acest lucru are rolul de a face loc pentru ca mașina de gheață să poată produce mai multă gheață.

2. Există o presiune suficientă a apei?

Determinați presiunea încercând să distribuiți ¾ pahar de apă în 10 secunde. Dacă frigiderul nu este prevăzut cu un dozator, distribuiți direct din conducta de apă.

Dacă reușiți să obțineți apă în 10 secunde, înseamnă că presiunea este suficientă. Dar dacă pentru a face acest lucru durează mai mult de 10 secunde, verificați filtrul de apă. Îndepărtați-l și distribuiți din nou apă. Dacă presiunea se îmbunătățește, obțineți un filtru de apă compatibil de schimb și schimbați-l pe cel existent.

Cu toate acestea, dacă presiunea rămâne aceeași chiar și după ce ați îndepărtat filtrul, solicitați unui instalator să vină și să mărească presiunea de la sursa de apă.

3. Frigiderul este la nivel?

Un frigider de nivel înseamnă că partea din față a unității este ușor mai înaltă decât cea din spate. Făcând acest lucru corect se rezolvă unele probleme cu frigiderul, inclusiv repararea unui aparat de gheață.

Dacă nu sunteți sigur cum să nivelați frigiderul, consultați manualul de utilizare sau contactați Samsung pentru asistență.

4. Sunt ușile închise corespunzător?

Un aparat de gheață Samsung funcționează cu temperatura din secțiunea congelator. Iar temperatura este compromisă atunci când ușile sunt deschise. Un frigider cu performanțe de congelare optimizate face ca cuburile de gheață să fie mai multe și mai bune.

Prin urmare, asigurați-vă că închideți ușile în mod corespunzător și că etanșările funcționează bine. Acest lucru face ca mașina de gheață să funcționeze bine. În caz contrar, va fi puțină sau deloc gheață de la aparat.

Aceasta este una dintre problemele cu un aparat de gheață Samsung.

Notă: În cazul în care frigiderul afișează un cod de eroare asociat cu mașina de gheață, aflați ce înseamnă acesta și cum să îl remediați.

Gheață mică, aglomerată, murdară sau tulbure de la un aparat de gheață Samsung

Iată ce trebuie să verificați dacă un aparat de gheață Samsung produce gheață mică, aglomerată, murdară sau tulbure:

1. Gheață mică

Asigurați-vă că presiunea apei este suficientă. Dacă este așa, ar trebui să puteți distribui ¾ pahar de apă în 10 secunde. Dar dacă nu puteți face acest lucru, scoateți filtrul de apă și încercați din nou.

Dacă presiunea se corectează, înlocuiți filtrul de apă cu unul adecvat. Dacă presiunea rămâne aceeași, verificați conducta de alimentare cu apă pentru a vă asigura că nu există nici o încovoiere. Îndoiturile reduc presiunea apei.

De asemenea, puteți deschide complet supapa de admisie a apei și puteți încerca din nou să distribuiți apă. Dacă nu se schimbă nimic, apelați la un instalator calificat pentru a crește presiunea de la sursa de alimentare cu apă.

2. Gheață aglomerată

Distribuiți regulat gheața din găleata de gheață pentru ca acestea să nu se contopească sau să se aglomereze. Dacă nu veți avea nevoie de multă gheață, reglați manual producția sau opriți aparatul de gheață.

Este dificil pentru un distribuitor să distribuie gheață aglomerată sau topită. Iar aparatul de gheață vede găleata de gheață ca fiind plină atunci când există gheață aglomerată. Ca urmare, nu va produce mai multă gheață.

3. Gheață murdară

Verificați filtrul de apă, găleata de gheață și alimentarea cu apă a aparatului de gheață dacă distribuiți gheață murdară.

Dacă filtrul de apă este deteriorat sau înfundat, acesta nu va putea filtra apa care ajunge la aparatul de gheață. În consecință, gheața poate ieși murdară dacă apa este murdară. Înlocuiți filtrul dacă observați vreo deteriorare sau dacă este necesar să fie schimbat.

De asemenea, dacă găleata de gheață este crăpată sau are vreo deteriorare, murdăria se poate atașa ușor de gheața din ea. Și ar fi ușor pentru murdărie să se depună în găleată. Ca urmare, gheața ar fi murdară. Prin urmare, înlocuiți găleata de gheață cu un tip potrivit pentru modelul specific de frigider.

În plus, dacă apa de la sursă este contaminată din orice motiv, este posibil ca gheața să iasă murdară. Chemați un instalator pentru a remedia problema de la sursă sau sunați la agenția responsabilă de alimentarea cu apă și raportați problema.

4. Gheață tulbure

Gheața înnorată este normală. Motivul pentru care este tulbure se datorează tehnologiei de înghețare, care este rapidă. Pe măsură ce îngheață apa, aceasta reține minerale, azot și oxigen în cantități mici. Acestea, deși sunt inofensive pentru sistemul uman, dau gheții aspectul tulbure.

Atunci când ar trebui să vă faceți griji este atunci când gheața are o nuanță maronie sau gălbuie. Este important să raportați problema la Samsung cât mai curând posibil.

Notă: Dacă în interiorul găleții de gheață există îngheț, cuburile de gheață pot ieși înghețate sau slushy. Prin urmare, asigurați-vă că nu există îngheț în găleată, verificând dacă există crăpături pe ea și verificând etanșarea acesteia.

Gheața de gheață este blocată într-un aparat de gheață Samsung

Dacă aveți o găleată de gheață obișnuită, apucați-o de fund, ridicați-o puțin și scoateți-o afară. Dacă se lipește, mișcați-o puțin în timp ce o scoateți. Dar faceți acest lucru cu blândețe.

Gheața poate fi dificil de îndepărtat. Dacă nu știți cum să faceți acest lucru, s-ar putea să credeți că este blocată.

Cu toate acestea, în cazul în care găleata de gheață este înghețată pe loc, setați frigiderul pe modul de dezghețare forțată pentru a vedea dacă vă ajută. Dacă acest lucru nu dezgheață gheața, dezghețați unitatea manual.

Apoi, verificați dacă există vreun fir alb care atârnă de aparatul de gheață. Dacă nu există niciunul, atunci este posibil ca înghețarea să se fi produs ca urmare a unei scurgeri de apă. Dar dacă există, contactați imediat centrul de service Samsung.

Samsung Ice Maker este înghețat

Acesta este un eveniment foarte neobișnuit. Așadar, dacă există o foaie de gheață deasupra aparatului de gheață, contactați imediat Samsung pentru a raporta problema și a solicita service.

Utilizatorii de frigidere Family Hub nu ar trebui să aibă această problemă. Acest lucru se datorează faptului că Samsung are o actualizare de firmware care împiedică acest lucru să se întâmple. Iar în cazul în care se întâmplă, actualizarea o rezolvă.

Trebuie doar să vă asigurați că conectați unitatea la SmartThings și actualizarea se va face automat.

O mașină de gheață înghețată este o altă problemă cu un aparat de gheață Samsung pe care o veți găsi în mod obișnuit.

Gheață zdrobită care vine de la un aparat de gheață Samsung

Verificați temperatura din congelator pentru a vedea dacă este setată. Faceți acest lucru chiar dacă aparatul de gheață se află în secțiunea frigider. Acest lucru se datorează faptului că temperatura din congelator determină cât de rece este frigiderul în orice moment.

Prin urmare, dacă este prea rece, gheața se va sparge în timp ce este recoltată din matriță. Temperatura scăzută o face prea fragilă pentru a rămâne întreagă.

Reglați temperatura congelatorului la un punct ușor mai ridicat. Acest lucru ar trebui să rezolve problema.

Există, de asemenea, posibilitatea ca distribuitorul de gheață să nu funcționeze corect. Așadar, verificați dacă zona de descărcare a distribuitorului este în poziția corectă.

Pentru cuburi de gheață, trebuie să fie deschis. Iar pentru gheața pisată, trebuie să fie închisă. Dacă selectarea gheții cubulețe menține zona închisă sau dacă selectarea gheții zdrobite menține zona deschisă, inspectați tija dispozitivului de acționare.

O veți vedea de-a lungul părții laterale a aparatului de gheață, spre partea de jos. Mișcați-l în timp ce priviți zona de descărcare. Ar trebui să se închidă și să se deschidă odată cu mișcarea tijei. În caz contrar, raportați la Samsung și solicitați service.

De asemenea, puteți alege unul dintre agenții noștri independenți care au expertiza și experiența necesare pentru a rezolva problema.

Recapitulare

Dacă aveți unele probleme cu un aparat de gheață Samsung, depanați aparatul și reparați-l urmând pașii din acest articol. Veți constata că majoritatea problemelor cu aparatul de gheață se rezolvă chiar și cu o resetare.

Este important să scoateți frigiderul din priză înainte de a repara aparatul de gheață. Puteți opri întrerupătorul de circuit pentru acea parte a casei dacă nu puteți ajunge la priza de perete pentru a deconecta unitatea. Făcând acest lucru preveniți electrocutarea accidentală.