Ghid de de depanare a mașinii de gheață Samsung

Acest articol este un ghid de depanare a producătorului de gheață pentru frigiderul Samsung. Așadar, dacă aveți probleme cu aparatul de gheață Samsung, acesta este pentru dumneavoastră.

Depanarea unui aparat de gheață Samsung

În acest ghid de depanare a mașinii de gheață pentru frigidere Samsung, alegeți ce face mașina dvs. de gheață Samsung de mai jos și vedeți cum să o depanați și să o reparați:

Aparatul de gheață Samsung este înghețat – Cum se repară

Puneți o lanternă sub compartimentul aparatului de gheață sau sub aparatul de gheață și vedeți dacă lumina se reflectă în spațiul din interior. Dacă da, înseamnă că aparatul de gheață are fisuri sau compartimentul are o fisură.

Închideți compartimentul cu ajutorul siliconului. Acesta împiedică aerul să intre în compartiment și să provoace înghețarea aparatului de gheață.

Înlocuiți întregul ansamblu al aparatului de gheață dacă acesta prezintă fisuri pe el.

Dacă aparatul de gheață Samsung este înghețat, este posibil să existe o scurgere în compartiment sau în aparatul de gheață în sine. Prin fisuri intră aer cald, umiditatea din aer se condensează și îngheață în jurul aparatului de gheață.

În timp, aparatul de gheață îngheață, ceea ce face dificilă funcționarea acestuia.

Dacă aparatul de gheață continuă să înghețe după ce ați urmat acești pași, contactați Samsung pentru a raporta problema și a solicita service.

Notă: Este dificil ca aparatul de gheață dintr-un frigider Family Hub să înghețe. Acest lucru se datorează actualizării firmware-ului care previne și rezolvă problema. Cu toate acestea, dacă aparatul de gheață îngheață, există o problemă gravă. Raportați imediat problema la Samsung.

Aparatul de gheață Samsung nu face gheață – Cum se repară

Procedați după cum urmează dacă aparatul de gheață nu produce gheață:

  1. Asigurați-vă că aparatul de gheață este pornit

Verificați pictograma etichetată Ice Off (Gheață oprită) dacă modelul dvs. de frigider Samsung o are. Dacă pictograma este aprinsă, înseamnă că mașina de gheață este oprită. Pentru a schimba starea la dezactivat, urmați instrucțiunile din manualul de utilizare.

Iar dacă modelul dvs. de frigider Samsung este de tipul celui care are o pictogramă cu eticheta Ice On, asigurați-vă că aceasta este activată pentru ca mașina de gheață să poată produce gheață.

  1. Reglați presiunea apei

Verificați presiunea apei alimentate la aparatul de gheață. Dacă este mai mică de 20psi, solicitați intervenția unui instalator pentru a o regla la presiunea corectă.

Supapa de admisie a apei nu se va deschide pentru a permite apei să curgă în aparatul de gheață dacă presiunea apei este scăzută. Iar dacă nu există apă în aparatul de gheață, acesta nu va putea produce gheață.

  1. Resetarea sau testarea aparatului de gheață

Efectuați un test pe mașina de gheață apăsând butonul de testare și menținându-l apăsat timp de aproximativ 10 secunde. Ar trebui să se audă un clopoțel care să indice faptul că mașina de gheață a intrat în modul de testare.

După aproximativ 6 minute, un al doilea semnal sonor ar trebui să sune pentru a indica sfârșitul testului și pentru a vă anunța că aparatul de gheață este în stare bună de funcționare.

O resetare corectează, de obicei, defecțiunile și erorile minore ale unui aparat de gheață. Deci, dacă aparatul de gheață nu produce gheață din cauza unei erori minore, resetarea ar trebui să rezolve problema.

Cu toate acestea, lăsați aparatul de gheață să se răcească suficient pentru a putea produce gheață timp de 24 de ore după test. Atunci vă veți putea da seama dacă a revenit la ordinea corectă.

Notă: Scoateți frigiderul din priză și așteptați aproximativ 2 minute dacă al doilea semnal sonor nu sună după test. După aceasta, conectați din nou aparatul și așteptați să vedeți dacă pe afișaj apare vreun cod de eroare. Dacă nu apare niciunul, efectuați din nou testul pentru a vedea dacă există vreo diferență. Dacă soneria tot nu sună, raportați problema la Samsung.

Aparatul de gheață Samsung face gheață aglomerată, mică, murdară sau tulbure – Remediere rapidă

  1. Gheață aglomerată

Dacă un aparat de gheață Samsung produce gheață aglomerată, înseamnă că gheața nu este distribuită în mod regulat. Prin urmare, distribuiți gheață în mod regulat dacă mașina de gheață este mereu pornită. Iar dacă nu veți avea nevoie de gheață în mod regulat, opriți aparatul de gheață.

  1. Gheață mică

Apoi, gheața mică provine din cauza presiunii insuficiente a apei, în cazul în care aparatul de gheață nu primește suficientă apă înainte de a intra în ciclul de fabricare a gheții.

Înlocuiți filtrul de apă, deoarece un filtru de tip greșit sau unul înfundat poate cauza o presiune insuficientă. Verificați conducta de apă din partea din spate a frigiderului pentru a vă asigura că nu există nicio îndoire în ea. Apoi, reglați presiunea apei pentru a ajunge la 20psi, cel puțin.

  1. Gheață murdară

Pentru gheață murdară, înlocuiți filtrul de apă. Dacă gheața de la aparatul de gheață este murdară, înseamnă că alimentarea cu apă este murdară. De asemenea, înseamnă că filtrul de apă nu mai filtrează apa din cauza deteriorării sau a vechimii.

Există, de asemenea, posibilitatea ca alimentarea cu apă să fie contaminată, mai ales dacă în zonă se desfășoară lucrări de construcție.

În acest caz, aruncați câțiva litri de apă prin sistem pentru a-l curăța. Dar dacă murdăria rămâne, cereți unui instalator să rezolve problema.

În plus, verificați dacă găleata de gheață este deteriorată. Dacă este deteriorată, înlocuiți-o cât mai curând posibil, deoarece va lăsa cu ușurință murdăria să se depună pe gheață.

  1. Gheață tulbure

Gheața tulbure este normală, atâta timp cât este limpede și nu este decolorată. Aspectul tulbure provine de la azotul, mineralele și oxigenul reținute în apă în timpul procesului rapid de fabricare a gheții. Aceste elemente nu sunt dăunătoare pentru sănătatea dumneavoastră.

Este important să adăugăm aici că înghețul din găleată poate face ca gheața să iasă înghețată sau slushy. Îndepărtați înghețul din găleată și gheața va reveni la forma normală.

Aparatul de gheață Samsung nu face suficientă gheață – Soluție rapidă

Goliți găleata de gheață atunci când este plină, distribuiți gheață des sau deplasați gheața din ea în față pentru a face loc pentru mai multă gheață. Dacă aparatul de gheață simte că găleata este plină, acesta va înceta să mai producă gheață. Acest lucru se întâmplă în ciuda faptului că găleata nu este plină.

Asigurați-vă că presiunea apei este suficientă pentru a permite deschiderea supapei de admisie a apei și pentru a permite apei să curgă în aparatul de gheață. Dacă nu este suficientă apă în aparat, acesta nu va produce suficientă gheață. Iar cea pe care o face va ieși cu aspect mic.

De asemenea, puteți schimba filtrul de apă dacă bănuiți că acesta este o parte a problemei. Acest lucru este necesar mai ales dacă filtrul este vechi sau dacă nu l-ați schimbat niciodată. Inspectați-l pentru a vedea dacă există vreo deteriorare sau dacă este tipul potrivit pentru un frigider Samsung.

În plus, asigurați-vă că ușile frigiderului sunt închise corect și în mod regulat. Deschiderea frecventă a ușilor reduce capacitatea de răcire a unității, reducând astfel capacitatea aparatului de a produce gheață.

În cele din urmă, asigurați-vă că picioarele frigiderului sunt la nivel. O nivelare necorespunzătoare poate cauza multe probleme în frigider. Dacă nu sunteți sigur despre cum să faceți acest lucru, consultați manualul de utilizare.

Recapitulare

Acest ghid de depanare a mașinii de gheață pentru frigidere Samsung vă ajută să remediați majoritatea problemelor pe care le poate dezvolta o mașină de gheață Samsung. Cu toate acestea, aparatul de gheață ar putea fi defect și înlocuirea acestuia este singura soluție.

Prin urmare, dacă toți pașii de mai sus nu rezolvă problema cu aparatul de gheață, contactați Samsung pentru asistență sau apelați la un tehnician certificat pentru a aprofunda problema, a o repara sau a o înlocui, dacă este necesar.