Eroare Frigider Samsung [Cum se repară]

Dacă sunteți în căutarea unui mod de a repara codurile și mesajele de eroare ale unui frigider Samsung, ați ajuns la locul potrivit. Citiți pentru a afla mai multe.

Codurile de eroare ale frigiderului Samsung – Soluții

În cele ce urmează sunt prezentate codurile și mesajele de eroare pe care le veți găsi la un frigider Samsung, precum și modul de remediere a acestora:

1. 83E, 85E, 86E, 88 88

Aceste coduri de eroare reprezintă o pierdere a alimentării cu energie electrică a frigiderului. Verificați cablul de alimentare al frigiderului pentru a vedea dacă acesta funcționează în continuare și dacă este conectat în mod corespunzător. Apoi, verificați întrerupătorul de circuit.

Pentru a elimina codurile de eroare, scoateți pur și simplu frigiderul din priză și conectați-l din nou după 1 minut.

2. 1E, 5E, SE

Codurile înseamnă că există o pană de curent. Unele dintre funcțiile frigiderului, cum ar fi distribuția de gheață, vor fi dezactivate până când veți remedia problema de alimentare.

Apăsați în același timp butoanele Lightning și Energy Saver și mențineți-le apăsate timp de aproximativ 15 secunde pentru a remedia eroarea.

3. PC ER, PC CH

Există o deconectare între frigiderul principal și ușa frigiderului atunci când vedeți acest mesaj de eroare.

Asigurați-vă că ușa este bine închisă și că nimic nu împiedică ușa să se închidă bine. De asemenea, curățați garnitura ușii sau garnitura de etanșare cu apă caldă și săpun blând pentru a îndepărta murdăria. Acest lucru va ajuta ușa să se închidă mai bine.

De asemenea, puteți remedia această eroare prin deconectarea frigiderului și reconectarea cablajului de deasupra ușii. Asta în cazul în care este deconectat. Apoi, conectați din nou unitatea. Dar dacă mesajul de eroare revine, contactați Samsung pentru ajutor.

4. O FF sau OF OF OF

Atunci când vedeți acest cod de eroare, știți că este activat modul Cooling Off (răcire oprită). Acest mod se activează de obicei atunci când ușa frigiderului este lăsată deschisă. Acest lucru face ca temperatura din frigider să crească, determinând scăderea capacității de răcire.

Pentru a dezactiva acest mod, va trebui să consultați manualul pentru modelul dvs. specific. Cu toate acestea, există o metodă generală care implică utilizarea panoului de control al frigiderului.

Apăsați cele două butoane din partea stângă sus a panoului. Țineți-le apăsate timp de aproximativ 5 până la 8 secunde, până când auziți o sonerie. Așteptați câteva secunde pentru a vă asigura că afișajul nu revine din nou la modul. Dacă o face, repetați procesul până când reușiți.

5. 24E, 40E

Sistemul de dezghețare al congelatorului funcționează defectuos dacă vedeți acest cod de eroare. Aceasta înseamnă că există o acumulare de îngheț pe bobine.

Îndepărtați panoul interior din spate al congelatorului pentru a avea acces la bobine. Cu un uscător de păr, topiți cu grijă înghețul de pe bobine. Puneți panoul din spate la loc. Apoi, apăsați în același timp butoanele superioare stânga și dreapta pentru a reseta codurile.

6. 26E

Verificați dacă aparatul de gheață sau supapa de admisie a apei nu prezintă defecțiuni dacă vedeți acest cod de eroare. Cel mai probabil, supapa de admisie este piesa defectă. Așadar, înlocuiți-o și porniți aparatul de gheață. Asigurați-vă că nu există gheață care să blocheze tubul de umplere cu gheață și că temperatura internă este setată la mai puțin de 8 grade Fahrenheit.

7. 23E

Acest cod de eroare indică faptul că ventilatorul condensatorului are o defecțiune. Verificați dacă motorul funcționează bine și dacă primește energie. De asemenea, asigurați-vă că nimic nu împiedică paletele să se rotească liber.

Dacă ventilatorul este alimentat corespunzător și dacă nimic nu obstrucționează paletele, înlocuiți ventilatorul.

8. 25E

Codul semnifică faptul că sistemul de dezghețare al frigiderului este defect. Trebuie să verificați dacă componentele – temporizatorul de dezghețare, termostatul de dezghețare și încălzitorul de dezghețare – sunt în stare de funcționare corectă. În plus, verificați placa de control a dezghețării. Înlocuiți orice componentă care este defectă.

9. 21E

Acest cod de eroare înseamnă că există o eroare la ventilatorul congelatorului. Unitatea nu detectează rotația acestuia atunci când ar trebui să se rotească. S-ar putea ca ventilatorul să fie rigid înghețat sau ca motorul ventilatorului să fie defect.

Testați motorul ventilatorului între înfășurările sale pentru continuitate. Acest lucru vă va spune dacă motorul ventilatorului este problema. În caz contrar, verificați garnitura ușii pentru a vă asigura că încă etanșează bine. Și asigurați-vă că nu lăsați ușa deschisă pentru mult timp și că o închideți bine ori de câte ori folosiți unitatea.

Dezghețați manual ventilatorul dacă acesta este înghețat. În caz contrar, utilizați un uscător de păr pentru a dezgheța gheața. Apoi, lăsați unitatea să se răcească din nou înainte de a pune din nou alimente în ea.

Urmăriți acest videoclip pentru a vedea cum funcționează remedierea acestei erori…

10. 22E, 22C

Acest cod de eroare indică faptul că există o problemă cu ventilatorul frigiderului. Dacă lăsați ușa frigiderului deschisă în timp ce acesta funcționează, ventilatorul poate avea o acumulare de gheață pe el. Problema ar putea fi, de asemenea, motorul ventilatorului.

Dezghețați manual frigiderul pentru a dezgheța ventilatorul dacă acesta este înghețat. În caz contrar, verificați continuitatea motorului cu un multimetru. Înlocuiți motorul dacă nu există continuitate.

11. 41C

Acest cod de eroare se referă la o actualizare a software-ului și se aplică numai la modelele Family Hub cu 3 uși cu ușă franceză.

Asigurați-vă că ați descărcat și instalat cea mai recentă actualizare de software. Dacă ați făcut-o și apare codul de eroare, apăsați pur și simplu OK.

Dar dacă codul de eroare apare din nou după ce ați urmat pașii de mai sus, contactați centrul de asistență Samsung pentru ajutor.

12. 41 sau 42 (lumini albastre în interior care clipesc)

Acest cod se aplică numai la modelele Family Hub. Reporniți Family Hub prin apăsarea întrerupătorului de alimentare din partea de sus a ușii din dreapta, în interiorul frigiderului. Dacă acest lucru nu rezolvă problema, contactați centrul de asistență Samsung și solicitați ajutor.

13. 85C

Tensiunea scăzută declanșează apariția acestui cod de eroare pe Family Hub. De obicei, este o problemă minoră și o puteți șterge atunci când apăsați OK și țineți apăsat timp de aproximativ 3 secunde.

14. Indicatorul 76C sau Autofill continuă să clipească

Verificați dacă există apă în compartimentul de umplere automată. Acest lucru ar putea însemna că ulciorul de apă al Autofill prezintă scurgeri. Scurgeți apa și înlocuiți ulciorul dacă acesta prezintă scurgeri. În caz contrar, contactați centrul de service Samsung și solicitați service.

15. Clipește „Ice Off” (Gheață oprită)

Când vedeți acest cod de eroare, verificați găleata de gheață. Fie nu este deloc acolo, fie este acolo, dar nu este amplasată corect.

16. 4E

Acest cod de eroare semnifică faptul că există o eroare la senzorul de dezghețare al congelatorului.

17. 5E

Acest cod de eroare înseamnă că există o eroare la senzorul de dezghețare al frigiderului.

18. 6E

Senzorul pentru temperatura ambiantă are o eroare atunci când vedeți afișat acest cod de eroare.

19. 14E

Codul de eroare indică faptul că există o eroare la senzorul aparatului de gheață.

20. 8E

Senzorul congelatorului sau al mașinii de făcut gheață are o problemă atunci când vedeți afișat acest cod de eroare.

21. 39C, 39E

Aparatul de gheață nu funcționează așa cum ar trebui atunci când acest cod de eroare este afișat pe panou.

22. 33E

Încălzitorul conductei de gheață a devenit defect sau are o eroare atunci când vedeți acest cod de eroare.

23. 84C

Acest cod de eroare semnifică faptul că compresorul este blocat.

24. 40E, 40C

Ventilatorul camerei de gheață a dezvoltat o defecțiune sau are o eroare atunci când vedeți afișat oricare dintre codurile de eroare.

Pentru multe dintre aceste coduri și mesaje de eroare ale frigiderului Samsung, le puteți remedia doar cu ajutorul unui tehnician calificat sau al unui agent de service Samsung.

În plus, scoateți întotdeauna frigiderul din priză înainte de a începe orice operațiune de depanare. Făcând acest lucru, veți fi în siguranță și veți evita deteriorarea frigiderului.

Ghiduri Similare: