Diagnosticare inteligentă a frigiderului LG [Ghid rapid]

Diagnosticarea inteligentă a frigiderului LG este o componentă a aplicației SmartThinQ, care este utilizată pentru o detectare mai rapidă, mai ușoară și la distanță a problemelor.

Cum se utilizează diagnosticarea inteligentă pe frigiderul LG

Puteți utiliza în mod eficient diagnosticul inteligent urmând pașii de mai jos:

Pasul 1

Faceți clic pe aplicația SmartThinQ App de pe telefon. Bineînțeles, trebuie să vă fi înregistrat frigiderul la LG.

Când se deschide aplicația, faceți clic pe butonul SETĂRI și mergeți la opțiunea SMART DIAGNOSIS pentru a selecta START SMART DIAGNOSIS.

Pasul 2

Pe frigider, faceți clic pe butonul LOCK (Blocare) și țineți-l apăsat timp de aproximativ trei secunde pentru a bloca panoul de control.

Pasul 3

Deschideți ușa dreaptă a frigiderului și localizați logo-ul de diagnosticare inteligentă lângă balama din dreapta sus a frigiderului. Așezați muștiucul telefonului foarte aproape de logo; acolo se află difuzorul frigiderului dumneavoastră.

Apoi, atingeți opțiunea RECORD (Înregistrare) din aplicația SmartThinQ pentru a începe înregistrarea. De asemenea, faceți clic rapid pe butonul START de pe ecranul frigiderului. Un sunet de pe telefon vă notifică faptul că frigiderul efectuează o analiză. Odată ce aceasta este finalizată, se va auzi un semnal sonor.

Pasul 4

Acum puteți să vă scoateți telefonul din difuzorul frigiderului, să verificați rezultatul analizei și rezoluțiile sugerate. În cazul în care rezolvările nu sunt cele pe care le puteți face singur, puteți trimite informațiile la Centrul de asistență LG pentru asistență profesională.

Să analizăm o altă modalitate de utilizare a diagnosticului inteligent:

Pentru a începe, urmați pașii 1, 2 și 3 menționați mai sus.

Pasul 4

Apăsați și mențineți apăsat butonul FREEZER timp de aproximativ 3 secunde în timp ce țineți în continuare interfonul telefonului lângă difuzorul frigiderului.

Pasul 5

Se va auzi un sunet, iar panoul de control va începe numărătoarea inversă de la 3 la 1. Va urma o transmisie de tonuri. La sfârșitul transmisiunii de tonuri, panoul de control vă va informa prin indicarea END pe afișaj.

Pasul 6

În acest moment, vă puteți retrage telefonul din difuzorul frigiderului. Apoi, contactați LG folosind numărul de telefon afișat pe ecran și vorbiți cu un reprezentant al serviciului clienți pentru a evalua rezultatul diagnosticului.

Pentru a utiliza smartphone-ul pentru a efectua diagnosticul, deschideți aplicația SmartThinQ, faceți clic pe SMART DIAGNOSIS și selectați WIFI DIAGNOSIS. Rezultatele diagnosticului vor apărea pe telefon după ce acesta este finalizat.

În funcție de rezultate, veți stabili dacă problemele pot fi rezolvate de dumneavoastră. Dacă nu puteți, consultați cel mai apropiat centru de service LG.

Coduri de diagnosticare inteligentă a frigiderului LG

Acestea sunt coduri care indică erori sau defecțiuni la anumite părți ale frigiderului și care apar pe afișajul acestuia:

1. Er 15 sau Er IS

Acest cod de eroare indică faptul că ventilatorul sau senzorul aparatului de gheață este defect sau nu este conectat. Pentru a-l rezolva, asigurați-vă că există o conexiune corectă între motorul mașinii de gheață și panoul de control. De asemenea, puteți verifica conexiunea dintre senzorul mașinii de gheață și panoul de control.

Dacă aceste acțiuni nu rezolvă problema, este posibil să fie nevoie să testați aceste piese pentru a determina care este defectă și poate necesita înlocuire.

2. Er 67

Atunci când vedeți acest cod de eroare, este un indiciu că ușa frigiderului nu se închide bine. Pentru a rezolva acest lucru, verificați etanșarea corectă a ușii. Apoi, inspectați ramele ușii și ale dulapului pentru a vă asigura că nimic nu este blocat pe vreunul dintre ele. De asemenea, asigurați-vă că sertarele sunt bine închise.

3. Er 22

Acest cod indică un releu de compresor defect. Singura modalitate de a repara un releu de compresor defect sau ars este înlocuirea acestuia.

4. DE F

Codul arată că frigiderul se află în modul DISPLAY sau DEMO. Acest mod asigură faptul că frigiderul nu se răcește cât timp este încă conectat la curent. Pentru a dezactiva modul demo, efectuați următorii pași:

Deschideți oricare dintre ușile frigiderului.

Pe panoul de afișaj, apăsați și mențineți apăsate butoanele ICE PLUS și REFRIGERATOR în același timp timp timp de aproximativ 5 secunde sau până când frigiderul emite un semnal sonor.

Indicatorul de temperatură se va aprinde, iar modul DEMO se va dezactiva.

5. Er CF

Codul indică un ventilator al condensatorului defect. Fie panoul de control a încetat să mai primească feedback de la condensator, fie perioada de feedback este mai mică de 65 de secunde în timp ce ventilatorul funcționează.

Pentru a remedia această problemă, asigurați-vă că placa de control al puterii, ventilatorul condensatorului, cablajul și motorul ventilatorului condensatorului sunt în stare bună de funcționare. Este posibil să fie necesar să utilizați un multimetru pentru a efectua un test pe piese. Dacă vreuna este defectă, înlocuiți-o pe cea defectă.

6. Er dH

Codul indică un sistem de dezghețare defect. Dacă încălzitorul de dezghețare nu funcționează, codul de eroare apare după o oră.

Pentru a remedia acest lucru, deconectați frigiderul de la alimentare și reconectați-l după 5 minute. Lăsați frigiderul să execute un alt ciclu de dezghețare. Dacă problema continuă, este posibil să trebuiască să vă uitați la placa de control, la încălzitorul de dezghețare, la releul regulatorului și la ansamblul regulatorului.

Veți avea nevoie de un multimetru pentru a verifica componentele. Dar dacă nu puteți efectua testele, contactați LG sau angajați un tehnician calificat.

7. Er CO sau Er Co

Codul indică o placă de control defectă. Placa este un mic computer central de control din frigider, de la care sunt generate mesaje electronice de control și trimise prin cabluri electrice către diferite părți ale frigiderului.

Pentru a remedia această eroare, asigurați-vă că firul dintre placa de control și panoul de afișare nu este deconectat sau defect. Dacă confirmați că este deconectat și nu puteți remedia problema, angajați un profesionist pentru asistență suplimentară.

8. Er d5 sau Er dS

Acest cod indică faptul că senzorul de dezghețare este defect și trebuie înlocuit.

9. F dS

Senzorul congelatorului este defect și trebuie înlocuit.

10. R dS

Senzorul frigiderului este defect și trebuie să fie înlocuit.

11. Er FS sau Er F5

Acest cod arată că există o problemă de conexiune între senzorul de congelare și placa de control. Cu un multimetru, verificați continuitatea în aceste părți. Dacă nu există continuitate, înlocuiți-le pe cele defecte.

12. Er H5 sau Er HS

Această eroare indică faptul că senzorul de umiditate nu mai trimite date către panoul de control central. Senzorul de umiditate reglează nivelul de umiditate și de temperatură al frigiderului.

Pentru a remedia acest lucru, asigurați-vă că există o conexiune corectă în cablajul dintre panoul de control și senzorul de umiditate. Verificați continuitatea senzorului și, dacă nu are continuitate, înlocuiți senzorul.

13. Er FF

Acest cod înseamnă că este defect ventilatorul mașinii de gheață sau al congelatorului. Acumularea excesivă de gheață ar putea face ca un ventilator al congelatorului să funcționeze defectuos.

Pentru a vă asigura că ușa congelatorului se închide bine, verificați dacă garnitura ușii este ruptă sau deteriorată. Dacă este, înlocuiți-o. De asemenea, verificați pentru a confirma că frigiderul este la nivel, conform manualului frigiderului. Dacă frigiderul nu este la nivel, acest lucru va împiedica ușile să se închidă bine.

În plus, verificați balamalele ușii pentru a vedea dacă sunt sau nu strânse. Acest lucru este necesar în special dacă ați îndepărtat recent ușa sau ați instalat recent unitatea.

Dacă nu găsiți nicio defecțiune la garnitură, la nivelare și la balamale, efectuați un test de continuitate pe ventilatorul congelatorului pentru a verifica continuitatea. Înlocuiți ventilatorul dacă nu există continuitate.

14. Er gF sau Er 9F

Presiunea scăzută a apei sau o defecțiune a senzorului de debit provoacă apariția codului. Pentru a remedia acest lucru, observați aparatul de gheață și vedeți dacă îi ia mai mult timp decât de obicei să producă gheață. Dacă este așa, măriți debitul de apă către frigider.

De asemenea, verificați dacă aparatul de gheață nu este prea plin sau prea plin. Dacă da, senzorul de debit este defect și trebuie înlocuit.

Recunoașterea acestor coduri va ajuta la detectarea rapidă a părților defecte ale unui frigider LG. În acest fel, veți ști ce puteți repara și ce necesită ajutor profesionist.