Cum îmi resetez aparatul de gheață Samsung? [Ghid rapid]

Resetarea unui aparat de gheață este una dintre cele mai rapide modalități de a remedia erorile și defecțiunile minore. Prin urmare, în acest articol, răspundem la întrebarea: cum resetez mașina de gheață Samsung?

Cum se resetează un aparat de gheață pentru frigiderul Samsung

Pentru a reseta mașina de gheață a unui frigider Samsung, procedați după cum urmează:

Pasul 1

Scoateți găleata de gheață pentru a putea vedea clar aparatul de gheață.

Pasul 2

Găsiți butonul de testare sau de resetare aproape de partea frontală a aparatului de gheață, în partea de jos sau pe lateral. Acesta are o formă dreptunghiulară.

Pasul 3

Apăsați butonul și mențineți-l apăsat până când se aude un clopoțel, indicând că aparatul de gheață se resetează.

Pasul 4

Puneți la loc găleata de gheață pe care ați îndepărtat-o mai devreme, astfel încât, dacă există gheață în aparatul de gheață, aceasta să se descarce în interiorul acestuia și nu pe podea.

Pentru un model cu ușă franceză cu două aparate de gheață sau fără dozator

Apăsați butonul de resetare și mențineți-l apăsat până când motorul tăvii de gheață începe să se cupleze. Apoi, eliberați butonul.

Pentru un model cu ușă franceză cu o tavă încălzită

Eliberați găleata de gheață și scoateți-o afară. Apoi apăsați butonul de resetare, aflat în partea dreaptă a aparatului de gheață, și țineți-l apăsat. Un clopoțel va suna pentru a indica faptul că resetarea a început pentru modelele mai noi. Dar pentru modelele mai vechi, țineți apăsat butonul de resetare timp de aproximativ 10 secunde. Acest lucru resetează aparatul de gheață.

Pentru un model de frigider cu montaj inferior

Apăsați butonul de resetare, aplicând o anumită presiune, și mențineți-l apăsat. Ar trebui să auziți cum motorul tăvii de gheață începe să se cupleze înainte de a elibera butonul.

Pentru un aparat de gheață în frigider sau într-un congelator side-by-side

Ridicați ușor și încet găleata de gheață din unitate pentru a descoperi aparatul de gheață. Găsiți butonul de resetare sau de testare pe partea dreaptă a aparatului de gheață. Apoi, apăsați-l și țineți-l apăsat până când se aude un clopoțel. Acest lucru arată că resetarea sau testul a început.

Reintroduceți găleata de gheață astfel încât orice rest de gheață să se poată vărsa în ea. Ar trebui să auziți cum se blochează în poziție atunci când o introduceți.

Notă: Dacă nu se aude nici un semnal sonor, dar există mișcare în aparatul de gheață, înseamnă că resetarea a fost efectuată cu succes. Dar dacă nu se aude niciun semnal sonor și nu există nicio mișcare în aparatul de gheață, scoateți unitatea din priză timp de aproximativ 2 minute și conectați-o la loc. Apoi încercați din nou procesul de resetare.

Pentru un aparat de gheață pe partea din spate a ușii congelatorului

Scoateți găleata cu gheață. În cazul modelelor mai vechi, trebuie să scoateți doar capacul aparatului de gheață. Așa că ridicați capacul și scoateți-l încet cu mâinile în mânerele de prindere.

Pentru modelele mai noi, există o găleată de gheață. Prindeți mânerul de pe partea sa și scoateți găleata de gheață din drum.

Cu capacul sau găleata de gheață la o parte, apăsați butonul de testare sau de resetare care se află în partea stângă jos a aparatului de gheață. Țineți-l apăsat până când se aude un clopoțel.

Reintroduceți capacul aparatului de gheață și poziționați-l până când acesta se fixează în poziție. Pentru găleata de gheață, reintroduceți-o până când se blochează în poziție. Frigiderul vă va avertiza cu pictograma Ice Off (Gheață oprită) care clipește sau într-un alt mod, în funcție de modelul pe care îl dețineți, dacă nu introduceți găleata corect.

Notă: Modelele mai vechi au butonul de testare sau de resetare pe partea din stânga față a aparatului de gheață, nu în partea de jos. Dacă nu se aude nicio sonerie, dar există mișcare în aparatul de gheață atunci când apăsați butonul, înseamnă că resetarea a avut succes. Dar dacă nu se aude niciun semnal sonor și nu există nicio mișcare în aparatul de gheață, scoateți aparatul din priză timp de aproximativ 2 minute și conectați-l la loc. Apoi încercați din nou procesul de resetare.

Pentru un aparat de gheață cu congelator inferior

Scoateți găleata aparatului de gheață din drum ridicând-o ușor și trăgând-o afară. Găsiți butonul de resetare pe butonul aparatului de gheață, spre partea din față. Apăsați butonul și țineți-l apăsat până când se aude un clopoțel.

Dacă aparatul de gheață este în stare de funcționare corectă, se va auzi un al doilea semnal sonor. Cu toate acestea, dacă soneria sună în mod repetat, înseamnă că ceva nu este în regulă. Contactați Samsung pentru a solicita service.

Reintroduceți găleata în mod corespunzător atunci când procesul de resetare este finalizat.

Notă: Dacă nu se aude nici un semnal sonor, dar există mișcare în aparatul de gheață, înseamnă că resetarea a fost efectuată cu succes. Dar dacă nu se aude niciun semnal sonor și nu există nicio mișcare în aparatul de gheață, scoateți unitatea din priză timp de aproximativ 2 minute și conectați-o la loc. Apoi încercați din nou procesul de resetare.

Pentru un aparat de gheață cu congelator superior…

Ia găleata cu gheață din drum. De obicei se află sub mașina de gheață, așa că pur și simplu scoateți-o de sub ea. Apăsați comutatorul de testare și țineți-l apăsat până când se aude un clopoțel. Aceasta este o indicație că resetarea sau testul a început. În continuare, glisați găleata înapoi la locul ei sub aparatul de gheață.

Notă: Dacă nu se aude nici un semnal sonor, dar există mișcare în aparatul de gheață, înseamnă că resetarea a fost efectuată cu succes. Dar dacă nu se aude niciun semnal sonor și nu există nicio mișcare în aparatul de gheață, scoateți unitatea din priză timp de aproximativ 2 minute și conectați-o la loc. Apoi încercați din nou procesul de resetare.

Este important să evitați apăsarea repetată a butonului de testare sau de resetare sau resetarea unui aparat de gheață de două ori în 24 de ore. Efectuarea oricăreia dintre aceste acțiuni ar putea deteriora aparatul. Acestea fiind spuse; iată cum să resetați frigiderul Samsung dacă întreaga unitate are probleme.

Recapitulare

Resetați aparatul de gheață Samsung atunci când trebuie neapărat să îl resetați. Evitați să o resetați în mod repetat, deoarece acest lucru ar putea deteriora aparatul.

Dacă constatați că aparatul de gheață nu se resetează după ce ați urmat pașii corecți descriși mai sus sau în manualul de utilizare, contactați Samsung pentru a face o reclamație și a solicita service.

Cu toate acestea, am dori să subliniem aici că producătorii de gheață pot fi întreținuți. Dacă nu știți cum să faceți acest lucru, discutați cu oricare dintre tehnicienii noștri de aici pentru a vă ajuta să efectuați o verificare de întreținere a mașinii dumneavoastră de gheață.

Pentru a reseta aparatul de gheață, nu puteți scoate frigiderul din priză. Acest lucru se datorează faptului că trebuie să aveți aparatul de gheață pornit pentru a putea determina când acesta a fost resetat cu succes.

Dar dacă trebuie să efectuați reparații la aparatul de gheață după ce l-ați resetat, scoateți unitatea din priză pentru a evita electrocutarea și deteriorarea.

Cum îmi resetez aparatul de gheață Samsung? – Întrebări frecvente conexe

Unde este butonul de resetare pe un aparat de gheață Samsung?

Butonul de resetare al unui aparat de gheață Samsung este de obicei aproape de partea frontală a aparatului de gheață, în partea inferioară sau laterală a acestuia. Cu toate acestea, consultați manualul de utilizare care a venit împreună cu frigiderul dvs. pentru a determina locația exactă a butonului de resetare pentru modelul dvs. specific.

Ce face un buton de resetare Samsung Ice Maker?

Butonul de resetare de pe un aparat de gheață Samsung verifică funcționarea aparatului de gheață. Dacă nu sunteți sigur că aparatul de gheață încă funcționează corect, apăsarea acestui buton confirmă cât de bine funcționează sau nu aparatul de gheață.

Când să resetați un aparat de gheață Samsung

Resetați un aparat de gheață Samsung atunci când nu există producție de gheață sau când producția de gheață este neobișnuit de scăzută. De asemenea, puteți reseta aparatul de gheață atunci când acesta se pornește și se oprește sau când nu se umple cu apă așa cum ar trebui.

Samsung Ice Maker sună după resetare – Ce înseamnă asta?

Dacă aparatul de gheață Samsung sună o singură dată după ce l-ați resetat, este un indiciu că aparatul de gheață este în stare bună de funcționare. Dar dacă soneria este continuă sau repetată, atunci înseamnă că ceva este în neregulă. Contactați centrul de asistență Samsung pentru a face o reclamație și a solicita servicii.

De ce să resetați un aparat de gheață Samsung?

Motivele comune pentru care un aparat de gheață Samsung este resetat includ:

  1. Aparatul de gheață produce puțină gheață sau deloc.
  2. Aparatul de gheață nu distribuie gheață.
  3. Aparatul de gheață nu se umple cu apă.
  4. Aparatul de gheață pornește și se oprește intermitent.

Ghiduri similare: