Aparatul de gheață Samsung nu se umple cu apă [Cum se repară]

Dacă aparatul dvs. de gheață Samsung nu se umple cu apă, nu sunteți singurul. În acest articol, discutăm despre această problemă și despre cum să o rezolvăm.

Aparatul de gheață Samsung nu se umple cu apă – Soluție rapidă

Următoarele sunt posibilele motive pentru care un aparat de gheață Samsung nu se umple cu apă sau primește apă, dar nu suficientă, și cum să le remediați:

  1. Aparatul de gheață este oprit

Aruncați o privire la butonul de pornire/oprire al aparatului de gheață, dacă are unul. Asigurați-vă că este în poziția Pornit, altfel, aparatul de gheață nu va funcționa.

Dacă aparatul de gheață nu are un buton, aruncați o privire la panoul de control. Unele modele au pictograma Ice On (Gheață pornită) sau Ice Off (Gheață oprită) pentru a arăta când aparatul de gheață este pornit pentru a produce gheață. Asigurați-vă că pictograma Ice Off (Gheață oprită) nu este aprinsă. dacă este aprinsă, consultați manualul de utilizare pentru a stabili cum să o schimbați.

Deși pare o prostie, acesta este unul dintre cele mai frecvente motive pentru această problemă.

  1. Filtrul de apă trebuie schimbat

Înlocuiți filtrul de apă dacă acesta a fost utilizat mai mult de 6 luni. Iar dacă l-ați schimbat recent, verificați dacă l-ați instalat corect. Acest lucru se datorează faptului că un filtru instalat necorespunzător sau înfundat poate reduce debitul de apă în mașina de gheață.

Dacă nu sunteți sigur cum să înlocuiți filtrul de apă, consultați manualul de utilizare pentru modelul dvs. specific de frigider Samsung. Și asigurați-vă că obțineți tipul de filtru potrivit pentru unitate, altfel, nu va funcționa.

  1. Supapa de intrare a apei este defectă

Presiunea scăzută a apei poate afecta modul în care supapa de admisie permite intrarea apei în aparatul de gheață. Prin urmare, asigurați-vă că presiunea apei este de cel puțin 20psi și nu mai mare de 120psi. În caz contrar, nu va fi apă în aparatul de gheață.

Pentru a determina acest lucru, distribuiți apă până la ¾ dintr-un pahar de apă în 10 secunde. Dacă este mai lent decât atât, înseamnă că presiunea nu este suficientă. Măriți-o sau chemați un profesionist să vină să o repare.

Cu toate acestea, dacă presiunea este suficientă, testați solenoidul supapei pentru a vă asigura că primește energie. Dacă nu există energie sau continuitate, înlocuiți supapa de admisie cât mai curând posibil.

  1. Conducta de apă este înghețată

Scoateți frigiderul din priză și deconectați conducta de apă de la robinet și verificați dacă este înghețată sau înfundată. Dacă nu se simte rece la atingere, probabil că este blocată de depunerile de la apă în timp.

Turnați niște oțet distilat pe conductă pentru a slăbi resturile și a le îndepărta. Faceți acest lucru de câte ori este necesar pentru a elimina blocajul.

Dar, dacă este înghețată, lăsați aparatul deconectat de la priză pentru o perioadă de timp, astfel încât gheața din conducta de apă să se topească. Acest lucru înseamnă, de asemenea, să depozitați alimentele din unitate în altă parte, astfel încât acestea să nu se dezghețe și să se strice.

  1. Brațul de control este oprit

Dacă brațul de control este ridicat, înseamnă că aparatul de gheață nu va fi capabil să execute ciclul de fabricare a gheții. De asemenea, înseamnă că apa nu poate umple aparatul de gheață. Împingeți-l în poziția sus pentru ca apa să poată umple forma de gheață și să facă gheață.

Este ușor să împingeți din greșeală brațul în jos, în special atunci când încercați să reparați ceva în aparatul de gheață.

  1. Aparatul de gheață are nevoie de o resetare

Cele mai multe aparate de gheață din frigiderele Samsung trebuie să scoată găleata de gheață înainte de a ajunge la butonul de resetare sau de testare. Pentru a găsi butonul de pe mașina de gheață, consultați manualul de utilizare al frigiderului.

Apăsați butonul atunci când îl găsiți și țineți-l apăsat până când se aude un semnal sonor sau o sonerie. Acest lucru indică faptul că aparatul de gheață este în curs de testare sau de resetare. După câteva minute, un alt semnal sonor sau un alt clopoțel vă indică faptul că ciclul este finalizat și că testul a reușit.

Făcând acest lucru, de obicei, se rezolvă erorile și defecțiunile minore ale unui aparat de gheață Samsung. Dar dacă problema continuă, contactați Samsung pentru a solicita service. Alternativ, discutați cu oricare dintre tehnicienii noștri de frigidere, care vă pot oferi sfaturi de specialitate.

Notă rapidă

Evitați să apăsați de mai multe ori butonul de testare. Acest lucru l-ar putea deteriora sau ar putea cauza o supraumplere a aparatului de gheață atunci când acesta își reia funcționarea normală.

Dacă aparatul de gheață Samsung nu se umple cu apă și vrei să rezolvi problema, află când trebuie să scoți frigiderul din priză. Făcând acest lucru preveniți electrocutarea accidentală și deteriorarea unității.

În plus, dacă nu sunteți sigur cum să remediați problema, cel mai bine este să apelați la un profesionist. Acesta vă economisește timp și bani pe termen lung.